Verlangen (Royals 4) – Erin Watt

Easton

Easton is de broer van Reed Royal en is overduidelijk de charmeur van de familie. Hij kan alle meisjes krijgen op Astor Park en dat weet hij maar al te goed, zelfs de leraressen laten hem niet lopen. Wanneer Easton aan het rotzooien is met een bloedmooie docente weet hij maar al te goed dat hij slecht bezig is, maar wanneer hij betrapt wordt is het menens.

Hartley Wright betrapt het stel, maar heeft al besloten dat ze er niks mee gaat doen. Toch wil Easton de zekerheid hebben dat ze het aan niemand verteld. Easton leert haar op die manier kennen en valt als een blok voor haar. Dit wil hij niet toegeven aan zichzelf en houdt het dan ook op het feit dat hij haar in zijn bed wil hebben.

 

Geobsedeerd 

Easton lijkt geen grenzen te kennen in het leren en willen kennen van Hartley en haalt alles uit de kast. Hij past zelfs zijn rooster aan zodat ze dezelfde lessen volgen, maar Hartley laat duidelijk merken niks te willen van Easton. Dit maakt het voor Easton nog aantrekkelijker, maar hij merkt ook dat het niet meer alleen om lust gaat.

Hartley is helaas voor Easton een gesloten boek en vastbesloten haar diploma te halen. Af en toe is Hartley afwezig, maar Easton gelooft niks van haar leugentjes. Wanneer Easton op onderzoek uit gaat en erachter komt dat Hartley in een vervallen appartement woont, alleen, gaan alle alarmbellen rinkelen. Wie is Hartley en waarom kan ze wel naar een dure school, maar woont ze in een armzalig appartement?

Miste de rest van de Royals

Dit boek was ontzettend vermakelijk en een goed aansluiting op de rest van de boeken in de serie. Echter miste ik wel de rest van de Royal familie. Af en toe kwamen Reed en Ella naar voren, maar dit was heel kort.

Easton sprak mij eerlijk gezegd ook niet direct aan, omdat ik niet zo’n klik heb met het personage. De gedachtes en acties van Easton vind ik soms naïef en roekeloos. Dit spreekt mij minder aan dan het stelletje Reed en Ella.

De relatie die hij opbouwt met Hartley vond ik echter wel sterk. Hij geeft toe aan zijn gevoelens en wil oprecht voor Hartley gaan, maar ze is extreem moeilijk te bereiken. Het geheimzinnige aan Haar boeide mij enorm.

Dit is het vierde deel van de Royal serie en ik ga zeker snel beginnen aan deel 5. Ben erg benieuwd hoe Erin Watt hier haar draai aan heeft gegeven.

Een gedachte over “Verlangen (Royals 4) – Erin Watt

Plaats een reactie